دانشگاه پسکوف روسیه

آشنایی با علوم پزشکی دانشگاه پسکوف روسیه

در ۳۵۰ کیلومتری شهر سنت پترزبورگ روسیه شهری به نام پسکوف وجود دارد که در یک ایالت به همین نام واقع شده است که در مجاورت کشور رومانی می باشد. دانشگاه پسکوف روسیه، یکی از برترین دانشگاه های این منطقه می ‌باشد و به آموزش و تعلیم و تربیت پزشکان متخصص کشور روسیه می پردازد.

دانشگاه پزشکی پسکوف روسیه از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار می باشد و دارای تجهیزات و امکانات مورد نیاز در این رشته تحصیلی است. شهریه دانشگاه پسکوف روسیه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و به دانشگاه پزشکی ارزان در روسیه معروف است.

دانشگاه پسکوف روسیه

 

اهداف رشته پزشکی دانشگاه پسکوف روسیه

آموزش پزشکان متخصص به صورت حرفه ‌ای با دانش و مهارت و توانایی انجام کار در زمینه های بهبود و حفظ سطح بهداشت، به وجود آوردن شرایط مطلوب جهت سلامت فردی به شهروندان، بهبود کیفیت آموزش ‌ها و مراقبت های پزشکی و استفاده درست و سودمند و بهره گرفتن از تمامی منابع بهداشتی، از جمله اهداف رشته پزشکی در دانشگاه پسکوف روسیه می باشد. این اهداف مهم آموزشی بر اساس نیاز منطقه و کمبود پزشکان متخصص و همچنین احتیاجات بازار کار تهیه شده است.

وظایف اصلی پزشکی دانشگاه پسکوف

  • به وجود آوردن مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز جهت اجرای مراحل پزشکی عمومی و مراقبت ‌های ویژه
  • ارتقاء دانش، آگاهی و مهارت های فنی در ارتباط با رشته پزشکی برای دانشجویان این رشته
  • اجرای ایده های نو برای شکل گیری مسائل تحقیقاتی تشخیصی و حضور جدی و آگاهانه در مسیر پیشرفت آن
  • انجام مطالعات دقیق روش های شناختی در زمینه های بیوشیمیایی، جراحی، مشخصات درمانی، ایمونولوژی، آزمایشگاه بالینی پزشکی، ژنتیکی و تشخیص بیماری ‌های کودکان

در دانشگاه پزشکی پسکوف، به دانشجویان رشته پزشکی، جهت پیشگیری از بیماری ها و تشخیص و راه های درمان آنها آموزش‌ های کاملی داده می‌ شود. همچنین دانشجویان پزشکی دانشگاه پسکوف باید به تجویز اقدامات درمانی و توانبخشی بیماران بپردازند و بر بیماری آنها نظارت داشته باشند و کار با داروها و وسایل و تجهیزات پزشکی را بدانند و مراقبت ‌های پزشکی را به شکل صحیح کنترل نمایند. آنها باید مدیریت پرسنل پزشکی را بر عهده داشته باشند و از سوابق پزشکی به نحو احسن استفاده کنند و آموزش ‌های عملی را به گونه ای اجرا نمایند که یک بازخورد عالی داشته باشد.

دانشگاه پسکوف روسیه

 

نکات مهم درباره تحصیل دانشجویان در دانشگاه پسکوف روسیه

در رشته پزشکی ظرفیت این دانشگاه، ۸۰ نفر است که به صورت آزاد پذیرش می ‌شوند و باید شهریه دانشگاه را پرداخت نمایند. از این ۸۰ نفر، ۱۰ نفر به دانشجویان خارجی تعلق دارد. شهریه دانشگاه پسکوف کشور روسیه در رشته پزشکی سالانه ۱۴۲۳۸۰ روبل می باشد. متقاضیان برای تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه پسکوف روسیه باید یک آزمون ورودی دهند که سوالات آن مربوط به دو درس شیمی و زبان روسی است و باید حداقل ۴۰ نمره را در هر دو درس کسب نمایند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش دانشگاه پسکوف کشور روسیه

  • تکمیل فرم ثبت نام
  • ارسال مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش دانشجویان
  • گذرنامه
  • ۲ قطعه عکس ۳*۴
  • گواهی سلامت فرد متقاضی
  • مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و تایید دریافت آن
  • تاییدیه اسناد و مدارک متقاضی
  • پر کردن فرم درخواست دعوتنامه برای کشورهایی که نیاز به ویزا دارند
  • گذراندن آزمون ورودی و موفقیت در آن

ویژگی های خوابگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه

دانشگاه پسکوف روسیه متشکل از ۱۲ خوابگاه می باشد که تعداد زیادی از دانشجویان را پوشش می ‌دهد. این خوابگاه ‌ها دارای امنیت کامل می باشند و اداره خوابگاه ها و مدیریت دقیق آنها را بر اساس پشتیبانی و استفاده اثربخش از خوابگاه ها بر عهده می گیرند. در سال ۲۰۱۲ میلادی، یک خانه دانشجویی تاسیس شد که تعدادی از دانشجویان در آن مستقر شدند. از مزیت‌ های این خوابگاه ها این است که دارای مراکز پزشکی و توانبخشی بسیار با کیفیتی می باشند که دانشجوها و اساتید می توانند در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

این خوابگاه ها مجهز به اینترنت پرسرعت، اتاق مطالعه، سالن بدنسازی، زمین های ورزشی و مراکز تفریحی می باشند که هم شرایط تحصیل و هم اوقات فراغت دانشجویان را فراهم می کنند. برای اسکان موقت والدین و بستگان دانشجویان نیز از اتاق مهمان استفاده می شود.

دانشگاه پسکوف روسیه

تحصیل در دوره پادفک جهت ورود تضمینی دانشگاه پسکوف

آمادگی دانشجویان جهت ورود به دانشگاه های روسیه بسیار مهم می باشد. در این راستا، تحصیل در دوره پادفک دانشگاه پسکوف روسیه می تواند این آمادگی را در دانشجویان به وجود آورد. دانشجویان در دوره پادفک با دروسی که ارائه می شود، مهارت های تخصصی لازم زبان روسی را کسب می نمایند و همچنین می توانند قبل از ورود به دانشگاه، قوانین زندگی دانشجویی را یاد بگیرند.

دوره پادفک دانشگاه پسکوف

 

طول دوره پادفک دانشگاه پزشکی پسکوف روسیه، ده ماه می باشد و دروس مختلف را طوری آموزش می دهد که پس از گذراندن این دوره، متقاضی می تواند در کشور روسیه وارد هر دانشگاهی شود. این دانشگاه در آموزش های قبل از ورود به دانشگاه و آموزش جامع زبان روسی، جزو بهترین دانشگاه‌ های روسیه می باشد.

گروه بین المللی ستاره داوود مرجع کامل خدمات حقوقی و تحصیلی در روسیه

admin

admin

سلام به روس مهاجر خوش آمدید ما بهترین ها را برای شما به ارمغان می آوریم و شما را از آخرین اطلاعات روز تحصیل و مهاجرت به روسیه آگاه می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید